– Alış veriş merkezi giriş ve çıkışlarının yoğunluğu sebebiyle kontrollerin seri ve sağlıklı yapılarak beklemelerin ve kümeleşmelerin önüne geçilmesi.
– Aynı şekilde otoparkların araç giriş ve çıkışlarında kontrollerin seri ve sağlıklı bir biçimde yapılarak oluşabilecek konvoyların önüne geçilmesi.
– Otoparklarda park eden araçların güvenliği açısından periyodik olarak otopark içerisinde devriye atılması.
– Katların güvenliği açısından her katta seyir halinde özel güvenlik personeli bulundurulması.
– Mağaza içerisinde gerçekleşebilecek herhangi bir olumsuz durum halinde özel güvenlik personelimizin duruma müdahale etmesi.
– Avm içerisinde bulunan tüm müşterilerin ve personelin güvenliğinin sağlanması.
– Alışveriş merkezlerindeki en büyük tehdit edici unsurlardan biri olan hırsızlığın önüne geçmek amacıyla riskli bütün bölgelerin elektronik güvenlik sistemleri yardımıyla izlenmesi.
– Herhangi bir gasp durumunda özel güvenlik personelimizin duruma ivedilikle müdahale edip, etkisiz hale getirilen suçlunun kolluk kuvvetlerine teslim edilmesi.
– Sorunlu Müşteri’ diye adlandırılan vatandaşlara karşı avm personeline ya da başka bir müşteriye zarar verme durumuna karşı teyakkuzda olunması.
– Müşteri ilişkileri konusunda zafiyet gösterilen önemli yerlerden biri olan avmlerde, profesyonel yaklaşım tarzının benimsenmesi.
– Avm yönetimiyle sürekli irtibat halinde olunması.
– Avm personeli ile özel güvenlik personeli ilişkisinin seviyeli ve samimi tutulması.
– Avm içerisinde herhangi bir panik durumunda müşterilerin ve personelin yönlendirilmesi.
– Acil çıkış kapılarının kontrolü ve her zaman tahliyeye açık tutulması.
– Sistem odası kontrolü ve tüm alarm panellerinin izlenmesi.